Hoppträningen

Idag var alltså Marko på sin första riktiga hoppträning, och det gick faktiskt super! :D Vi började med att mjuka upp honom och få honom att bli mer uppmärksam för hjälpera, fram-tillbaka. Sen så travade vi en bomserie, sen började vi hoppa lite kryss. I slutet vart den lite kombinationer och så avslutade vi med en liten bana på ungefär 70-80 tror jag. Han vart mycket mera koncentrerad när det vart lite höjd på hindren, annars så tycker han inte att han behöver anstränga sig, haha. Men han var iaf riktigt duktig måste jag säga! :D
Mamma lyckades ta 2 halv bra bilder, haha. Och jag vet att jag är helt fel i språnget på första bildern men jag känner mej snäll idag så jag bjuder på det ;) hehe
Mamma gick en promenad med Sportis i ungefär 30 minuter han hade varigt jätte pigg och velat springa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0