Fakta om Tyra!

Som ni kanske förstår så håller vi på och köper en till häst, till mamma. Jag kommer troligen rida den en hel del också så det blir nog kul. Kommer även att rida Demantur mer då när hon får den nya och vill lägga mer tid på den. Demantur ska nämligen säljas till rätt hem, han är inte riktigt mammas typ så det är rätt att han får gå vidare även fast det gör ont. Men det är inte lätt att sälja hästar nu så vi får ha kvar han ett tag till! ;)
Hästen mamma troligen kommer köpa ska besiktas snart och vi hoppas den går igenom! Kan ju skriva lite fakta om det, det jag vet iaf.
* Det är ett sto
* Hon är svart
* Det är en islandhäst
* Hon har bra stam
* Hon står på Åland just nu
* Hon är inriden på strömsholm men har nu stått några månader
* Hon är 4år (är jag för mig)
* Hennes namn är Tyra
Har ingen bild just nu, men nu vet ni lite iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0