Dagens ridpass

Idag så skrittade jag ju somsagt bara på Marko. Han var sjukt pigg! Han har ju stått i 2 dagar så de e ju inte så konstigt ;) Först när jag skulle sitta upp ville han inte stå still, när jag väl kom upp försökte han dra iväg. Men när vi hade kommit en bit så lugnade han ner sej, och gick jätte fint :) Men sen när vi skulle över vägen på hem vägen började han hålla på igen. Föst när vi stog och vänta för en bil körde förbi så gjorde han världens bock språng och kastade sej framåt, som tur var kom ingen bil då!! Sen när vi kom över vägen så gick han och gnäggade hela vägen hem.. Vi v ar ute i ungefär 50 min. Sponken vilade :)

Sponken :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0