bloggtorka

Just nu är jag inne i en period som jag inte riktigt har lust till någonting, och mycket bloggen. Min ponny rids inte för tillfället men kommer att få börja skritta om en vecka, bara det gör att jag tappar intresset för att blogga om hästsaker. Det är ju inte så kul att läsa inlägg såhär : hej idag borsta jag min häst sen gosa jag med han.
Nej det är inte så jävla roligt, sen så läser jag ju massor av bloggar och jag hatar ibland hur patetiskt det är. Hur elaka vissa är mot varanndra, hur pikar skickas hur som helst . Man mår illa av den här världen helt ärligt, hur datorvärlden kan trycka ner folk så mycket. Alla behöver inte älska alla men att skriva ut namn och skriva ett långt inlägg om hur dåligt personen är osv för några tusen läsare är jävligt lågt!
Men igår var jag hoss mormor därav inte ett ända inlägg, men det kommer bli bättre. Men det är svårt att skriva om massor om man inte får tips om VAD man ska skriva om. Speciellt nu, men jag kommer att bättre mig snart det kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0