Bättre sen än aldrig @Ullared

Kom på att jag inte har visat vad vi köpte för häst grejer när vi va till Ullared!
Sen en sånhär smart fleece men reflex :) Den var lite skitig såg jag nu.. Men jag har redan börjat andvända den ^^
Sen ett par helsodda ridbyxor som jag var jätte nöjd med! Fast sen efter några dagar så vart dom jätte ut-töjda och sitter inte längre tajt. Haha.
Men tänkte berätta lite kort om vad jag tyckte om Ullared/Gekås. Jag kan bara säga att jag trodde det skulle vara mycket större! Det var inte alls osm jag hade tänkt mej, visst det fanns en hel del hästgrejer men det var inte sånt som liksom "inta var något att ha" om man säger så.. Haha.
Då lägger jag hellre mer pengar på lite dyrare kvalitéts grejor! Men nu har jag varigt där och vet hur det är där, men jag skulle inte vilja åka dit igen faktiskt, så tyvärr, får Gekås/Ullared en diss av mig..

Vad tycker ni? Har ni varit där? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0